Dzień dobry!
Nie napisałam nic od równego tygodnia. Długo zbierałam się do napisania czegokolwiek, w wersjach roboczych powstało kilka kawałków postów, nigdy więcej niż, mniej więcej, pół strony w Wordzie. Zaczęłam się już zastanawiać czy zwyczajnie się nie wypaliłam, gotowa byłam pisać do wszystkich znajomych z prośbą o podrzucenie mi jakiejś propozycji do napisania posta. Ale przecież od dawna mam zapisane awaryjne pomysły na posty, dlaczego więc żadnego z nich nie byłam w stanie ruszyć? Nie potrafiłam podzielić się z Wami tym, co mnie dręczy, nie potrafiłam sklecić jednego, porządnego postu. Poczułam, że się wypaliłam i poczułam, że to chyba nie ma sensu.

Ale zaraz, jak to nie ma sensu? Mam się poddać, tylko dlatego, że nie jestem zadowolona z kilku postów? Że nie mam pomysłu na coś? Że od tygodnia nic nie napisałam? Nie ma mowy! Obiecałam sobie, że dopóki będę mogła - będę pisać. Przecież robię to dla siebie, nie dla współprac. A skoro robię to dla siebie to przecież nie muszę pisać codziennie, co dwa dni, co trzy. Wystarczy, że będę pisać raz na jakiś czas. Przemyślałam jednak wszystko co do tej pory opublikowałam na tym blogu, jak to wszystko wygląda, o czym tutaj piszę, czego tutaj brakuje.

AKCJA - REAKTYWACJA
AKCJA - REANIMACJA

Pomyślałam sobie, że na blogu powinny zajść zmiany. Znowu. Powinno pojawić się więcej tematycznych postów. Przede wszystkim zamierzam się skupić właśnie na takich postach tematycznych, różnego rodzaju, a nie na wiadomościach o niczym, byle by były. Przecież nie taki był mój zamysł, gdy zakładałam tego bloga. Wiadomo, jego zamysł był zupełnie inny niż w chwili obecnej, ale ja cały czas się zmieniam, a razem ze mną - zmiany zachodzą na blogu. Mam nadzieję, że te zmiany, które chcę, by zaszły, przypadną Wam do gustu. W końcu, po części, blog jest również dla Was.


A czego oczekuję po moim blogu? Zapewne będę starała się dodawać więcej postów związanych z fotografią, drobną przeróbką zdjęć, efektami różnych sesji, makro i krajobrazami. Poza tym planuję częściej dodawać przepisy na różne dania bądź słodkie desery, póki co jest ich na blogu niewiele, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Muszę to nadrobić! Zamierzam wprowadzić również sekcję DIY oraz to, co mnie najbardziej interesuje - śluby i wesela, organizacje, suknie ślubne. Na pewno dalej będę starała się pisać swoje przemyślenia na różne tematy, czego na moim blogu do tej pory jest najwięcej. Może jeszcze pojawią się jakieś TAG-i, na pewno będę starała się pisać na różne okazje - posty świąteczne, noworoczne, inne tego typu.

Najbardziej jednak zależałoby mi na opinii Was, czytelników. Dlatego też po lewej stronie u samej góry pojawiła się ankieta, do głosowania w której bardzo gorąco Was zachęcam. Będzie to dla mnie znak, bym wiedziała o czym mogę częściej tutaj pisać, co dodawać, co robić, by Wam się podobało tutaj, na blogu. Także głosujcie, a ja postaram się później skupić na tym, co najchętniej czytacie. Na pewno postaram się również zastosować jakoś do Waszych rad. W końcu ma się nam dobrze "współpracować".

Na pewno postaram się pisać w miarę regularnie, chociaż nigdy na siłę. Chcę, by ten blog był prowadzony długo, starannie i tak, bym kiedyś mogła do niego wrócić z uśmiechem, nawet jeśli przestanę go pisać, co również może się zdarzyć. Co kiedyś zdarzy się na sto procent.

A na dzisiaj - dobrej nocy Wam życzę ;)