Witajcie,

miałam dodać posta zupełnie na inny temat, ale jakoś tak parę dni temu naszło mnie na zmiany. No i powstała pierwsza zmiana. Niedługo w ogóle postaram się jakoś zmienić wygląd tego bloga, chociaż bardzo lubię ten szablon stworzony przez Elfabę i bardzo mi szkoda, że nie tworzy ona już szablonów na żadnej z szabloniarni. No ale nie o tym dzisiaj miał być post.

Zapewne każdy z was już się spotkał w swoim otoczeniu z czymś takim jak instagram, twitter, nie mówiąc o facebooku. Zauważyliście pewnie, że niektórzy ludzie dodają na te dwie ostatnie strony wszystko, co momentami może być dosyć drażniące. Dlatego, moim zdaniem, powstał INSTAGRAM.

Ja osobiście korzystam z INSTAGRAMU (Instagrama?). Tam mogę wrzucić dosłownie zdjęcia wszystkiego, co mnie otacza, a nikt nie napisze mi pod tym w komentarzu, że zaśmiecam mu tablicę zbędnymi rzeczami i po co mu informacja, że, np. właśnie ugotowałam spaghetti. Tutaj mogę sobie spokojnie pozwolić na to, by wrzucać zdjęcia rzeczy, które upiekłam, ugotowałam, własnoręcznie zrobiłam. To, co kupiłam czy właśnie dostałam w prezencie. To, że jestem właśnie w kawiarni, a moja kawa wygląda w taki czy inny sposób i tak naprawdę nikt nie może się do tego doczepić, bo to jest tylko i wyłącznie moje, a nikt nie musi mnie obserwować, jeśli nie chce.

W ten właśnie sposób od lipca dodałam tam już 310 zdjęć (na chwilę obecną, tj. 6.12.2013, godz. 9:00) i nikt nie czepia się tego, co tam się pojawiło. To dla mnie, osoby, która wręcz uwielbia robić zdjęcia, jest bardzo proste rozwiązanie, a nie muszę dodawać do tego żadnych podpisów i nie wiadomo jak wielkich sentencji.

Ludzie dużo mówią o tym, że INSTAGRAM jest "hipsterski" bo tam się wszystko wrzuca. Cóż, ja nie uważam, by tak było i naprawdę wolę tam dodawać wszystkie stworzone przeze mnie fotografie. Nie ważne, czy telefonem czy aparatem cyfrowym. Ważne, że zrobione przeze mnie. To zdjęcia, które mają pokazać co robię w danej chwili, co mnie interesuje, co lubię. To nie jest profesjonalne, to jest czysta zabawa. Mogę wrzucić swoje zdjęcia, mogę wrzucić zdjęcia tego, co mnie otacza. Lubię robić zdjęcia, więc taki portal to dla mnie najlepsze co mogło zostać wynalezione.

IINSTAGRAM ma również dosyć ciekawą funkcję, którą jest edytowanie danych zdjęć i przerabianie je w różny sposób. Ja staram się za każdym razem próbować innych sposobów przerabiania, aczkolwiek staram się jak mogę, by nie używać ramek (bo również jest taka możliwość). Ogółem - instagram mną zawładnął.

A poniżej macie kilka zdjęć ode mnie.
Więcej znajdziecie tutaj: INSTAGRAM.












Miłego, mikołajkowego dnia!